Patronat medialny to rodzaj wsparcia (płatnego lub bezpłatnego), w którym mass media, jak np. portale internetowe czy telewizja, wspierają swoimi działaniami dany projekt. Może to być konferencja, e-book, planner czy spotkanie networkingowe. Może dotyczyć wydarzeń lub produktów online, ale nie tylko. Głównym celem jest udostępnienie w jak najbardziej korzystny sposób przestrzeni związanej z promocją dla obu stron. Wybrane media sygnują swoim logo dany produkt, wydarzenie czy inicjatywę. W zamian za to oferują przestrzeń reklamową.
POLECAMY
Jakie korzyści możemy uzyskać ze współpracy patronackiej?
Takich korzyści jest całe mnóstwo. Jeśli mamy dobrze określone cele i skonstruowaną umowę, możemy wykorzystać to maksymalnie. Tego typu aktywności mają ogromny wpływ na PR, działania reklamowe i sprzedażowe. Media, które wspierają dane wydarzenie czy produkt poprzez swoje kanały mediowe i społecznościowe, przyczyniają do wsparcia wizerunku tego, co planujemy zrobić, wyprodukować czy zorganizować. Dzięki odpowiednim działaniom, więcej osób może dowiedzieć się o tym, co planujemy. Mogą to zobaczyć, przeczytać o tym lub tego posłuchać. Głównym założeniem jest dotarcie do jak największej liczby osób, które mogą być zainteresowane usługą, produktem czy eventem.
Korzyści związane z patronatem |
|
Za co odpowiadają media?
Media są odpowiedzialne za informowanie o danej akcji czy produkcie za pośrednictwem włas...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!