Jakie produkty sprzedaje Pracuj.pl?
Są to ogłoszenia rekrutacyjne zamieszczane na portalu Pracuj.pl. W ofercie sprzedażowej są także różne dodatki do ogłoszeń, które służą zwiększeniu widoczności i skuteczności ogłoszenia. Sprzedajemy też usługi wizerunkowe, czyli profile pracodawców na stronie Pracuj.pl oraz w papierowym przewodniku „Pracodawcy”. Nowym produktem jest festiwal pracy Jobicon – pracodawcy mogą wykupić stoisko, zaprezentować swoją działalność podczas tego wydarzenia i spotkać się osobiście z kandydatami zainteresowanymi pracą w ich firmie.
POLECAMY
Odbiorcami produktów Pracuj.pl są pracodawcy, rekruterzy, specjaliści ds. HR. Jakie kanały sprzedaży sprawdzają się w przypadku tej grupy klientów?
Pracuj.pl korzysta z trzech kanałów sprzedaży. Pierwszy kanał, na bazie którego wyrosła firma, to sprzedaż bezpośrednia.
Kilkudziesięciu handlowców jest zatrudnionych w 13 biurach regionalnych zlokalizowanych w całej Polsce. Odpowiadają oni za relacje z największymi klientami Pracuj.pl. Często ten kontakt jest mailowy i telefoniczny, ale duży naci...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!