„Nowa normalność”, która stała się naszą rzeczywistością w związku z pandemią COVID-19, wymaga i nadal będzie od nas wymagała optymalizacji wielu elementów biznesowych. Rewizji będą wymagały zarówno budżety, jak i procesy oraz struktury – wszystko po to, żeby obniżyć koszty i zapewnić zysk. Dobra optymalizacja bierze pod uwagę jednak nie tylko koszty, ale też kluczowe elementy przychodów. Jednym z nich jest dobrze skrojona oferta handlowa. Przyjrzyjmy się, jak ją efektywnie dostosować do nowej rzeczywistości.
POLECAMY
Co się zmieniło u odbiorców?
Może się okazać, że dotychczasowa sprawdzona, dobrze sprzedająca się i rentowna przed koronawirusem oferta nie będzie pasowała do rzeczywistości odbiorców po pandemii. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że nowy kontekst biznesowy wpłynął na zmianę ich potrzeb.
Dobra oferta to taka, która rozwiązuje rzeczywisty problem klienta. Taka, która potrafi udowodnić, co klient straci, jeśli nie zdecyduje się na jej zakup. Wyobraź...