Miałem dobry produkt renomowanej marki systematycznie wspieranej reklamą w TV. Atmosfera w dziale była dobra i jedyne, czego naprawdę się baliśmy, to pomysłów marketingu. A pomysły były tego typu:
POLECAMY
- Reklamowanie nowości, których nie mieliśmy na stanie.
- Zmiana kształtu opakowań, niepasujących do regałów, które wcisnęliśmy klientom miesiąc wcześniej.
- Obniżenie ceny, podczas gdy połowa klientów kupiła już ten produkt tydzień wcześniej w normalnej cenie.
- Wprowad...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!