Automatyzacja to synonim oszczędności dla firmy przy jednoczesnym zwiększeniu satysfakcji Twojego klienta. Jakie są największe wyzwania przy wdrożeniu automatyzacji w call center?
POLECAMY
1. Prawidłowa analiza procesów wewnętrznych firmy
Przykład
Wystawianie faktur przejęła administracja. Obsługę posprzedażową dział customer service. Generowanie leadów i budowanie wstępnego zainteresowania dział marketingu. Nawet cold calling – tam, gdzie jeszcze się opłaca – został przejęty przez działy wyspecjalizowane w tym obszarze działań.
Odpowiednie określenie procesów wewnętrznych firmy na wstępnym etapie projektowania lub dostosowywania systemu do jej potrzeb pomoże w doborze właściwych rozwiązań automatyzujących pracę. Głównym powodem wprowadzenia automatyzacji w call center jest chęć zwiększenia efektywności konsultantów, podczas gdy powinno się także wiedzieć, co z perspektywy klienta wymaga poprawy:
- jakie zgłoszenia obsługiwane są najdłużej,
- które zgłoszenia wymagają wielokrotnego przełączania do odpowiednich działów,
- jaką drog...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!