Przemyślany launch produktu kluczem do sukcesu
Istnieją genialni przedsiębiorcy, którzy jednak nie potrafią przebić się ze swoimi produktami do szerszego grona odbiorców. Wejście na rynek z nowym towarem wymaga przede wszystkim dobrze przemyślanej strategii, analiz popartych badaniem rynku, śledzenia aktualnych trendów, przeprowadzenia symulacji, sprawdzenia polityki cenowej, a wreszcie popytu i podaży. Czasem łatwiej jest w sytuacji, kiedy na rynku istnieje już produkt podobny do tego, który mamy zamiar wprowadzić. Zawsze można porównać się z konkurencją i zweryfikować skuteczność podjętych przez nią działań, a także uzyskanych efektów. Można też spróbować z drugiej strony – wdrożyć produkt, którego jeszcze nie było. W tym przypadku nie ma się do czego odnieść – ale może to i lepiej? Tworzymy wtedy zupełnie nowe podejście, kreujemy trendy i mamy wpływ na to, jak dane produkty będą postrzegane, bez oglądania się za siebie i na konkurencję.
Niezwykle istotna w tym momencie jest znajomość ryn...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!