Cena mówi o wartości produktu, pozycji eksperta, a nawet o jakości, jakiej odbiorca może się spodziewać. Zbyt niska deprecjonuje produkt, zbyt wysoka odstrasza, jeśli nie stoi za nią odpowiednia narracja i strategia.
Raport E-learning w Polsce ujawnia także głęboko zakorzenione lęki związane z wyceną. 64% twórców boi się, że ustali zbyt wysoką cenę, a 42% – że sprzedaje za tanio. To swoisty paradoks: z jednej strony obawa przed utratą klienta, z drugiej – lęk przed utratą własnej wartości. W efekcie wielu przedsiębiorców wpada w pułapkę odwlekania decyzji, przypadkowego „rzucania liczb” lub nieustannego eksperymentowania bez planu.
POLECAMY
Cena to nie tylko wartość pieniężna – to obietnica
Wyobraźmy sobie sytuację: specjalistka od dietetyki tworzy kurs online dotyczący zdrowych nawyków żywieniowych. Materiał obejmuj...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!