Od czego zacząć?
Budowanie i rozwijanie każdego małego i średniego biznesu powinno zacząć się od precyzyjnej definicji produktu/usługi, grupy docelowej i wynikającego z nich modelu biznesowego; sprzedaży B2B (business-to-business) czy B2C (business-to-customer). Na tym powinieneś oprzeć decyzję, który rodzaj partnerstwa wybrać, gdzie postawić linię określającą podział obowiązków między Twoją firmą i partnerem oraz wartość prowizyjną, którą otrzyma Twój partner.
POLECAMY
Przykłady partnerstwa
- Sprzedaż produktu i obsługa klienta
Firma sprzedająca software (B2B)
HubSpot to platforma pochodzenia amerykańskiego łącząca działania marketingowe i sprzedażowe, umożliwiająca automatyzację działań i sprawne zarządzanie klientami.
Mając na uwadze specyfikę ich produkt...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!