Zgadzam się z tymi wątpliwościami, bo otoczenie biznesowe, w jakim działamy, jest pełne firm, które twierdzą, że są liderami w swojej branży, mają najlepszy produkt, świetnych fachowców i największe doświadczenie. Jednocześnie firmy te zmagają się z brakiem lojalności klientów, agresywnymi działaniami konkurencji, problemami kadrowymi, rewolucją technologiczną, która wymusza na nich ciągłe zmiany.
POLECAMY
W dużym skrócie, każdy działa w „najtrudniejszej branży na świecie”.
Wszyscy, bez względu na rodzaj wykonywanej działalności, muszą sprzedawać. Skoro trzymasz w ręku „Nową Sprzedaż”, to zakładam, że szukasz sposobów, aby ta sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna.
W tym artykule podzielę się z Tobą ideą, która wywróciła moje myślenie o sprzedaży do góry nogami. Idea „złotego kręgu” autorstwa Simona Sineka sprowokowała mnie do głębszej refleksji, do czego zachęcam również i Ciebie.
Czym jest „złoty krąg”?
„Złoty krąg” jest naturalnym wzorem, sposobem myślenia, działania i komunikowania firm i ich pracowników ze światem. Składa się z trzech koncentrycznych okręgów, które odpowiadają na pytania: CO? JAK? DLACZEGO?
- CO? Każda organizacja wie, „co” robi. Nie ma problemu z określeniem dostarczanych produktów/usług. Jest to łatwe do zidentyfikowania.
- JAK? Niektóre firmy wiedzą, „jak”...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!