Na dobry początek pozwolę sobie zburzyć całą dramaturgię i odpowiedzieć na pytanie z tytułu. Nie, nie zastąpi. Handlowcy mogą spać spokojnie. Media społecznościowe nie pozbawią ich zajęcia. Co wcale nie oznacza, że jako osoba z branży B2B możesz przestać czytać ten artykuł i przeskoczyć do kolejnego. A to dlatego, że mądrze wykorzystany potencjał social mediów może być istotnym wsparciem dla Twojego biznesu również w modelu business to business.
POLECAMY
Czy to zawsze musi być lead
Najważniejszym celem działań marketingowych w modelu B2B jest zdobycie leada, czyli danych osoby potencjalnie zainteresowanej zakupem, i sprawienie, żeby ów lead „dojrzał” do decyzji zakupowej. To z jednej strony oczywiste, z drugiej często się przy tej okazji zapomina, że do tej ostatecznej konwersji trzeba jakoś dojść. Tu istota zjawiska pozostaje taka sama – czy sprzedajesz skarpetki, czy systemy CRM.
Dobrze przemyślana strategia w social mediach pozwala dotrzeć do potencjalnego klienta ze swoją marką na pocz...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!