W ciągu sekundy przetwarzamy 1,7 MB danych1. Oznacza to, że w mgnieniu oka rejestrujemy ekwiwalent zdjęcia w kiepskiej rozdzielczości. Części z tych informacji w ogóle nie zauważamy. Przemykają gdzieś w tle, np. w ramach otwartych aplikacji, kart przeglądarki, wpadając na skrzynkę mailową. Nie inaczej jest w świecie biznesu. Poza Twoją świadomością rejestrowane są np. aktywności na stronie internetowej, tj. wypełnione formularze, otwarte wiadomości e-mail czy kliknięcia w link. Skorzystaj z analityki biznesowej, a odkryjesz wiedzę na temat preferencji klienckich, spektrum zainteresowań grupy docelowej, zapotrzebowania na konkretne produkty. Oczywiście, jeżeli masz do tego odpowiedni system.
Pracujesz w sprzedaży? Na pewno nie jest Ci obca filozofia Customer Relationship Management. To, co może Cię jeszcze zaskoczyć, to „ukryta” funkcja oprogramowania tej klasy. Coś, co sprawia, że zwykły CRM przeistacza się w narzędzie do profesjonalnej analityki biznesowej, to wcale nie dodatkowa wtyczka, drogi plug-in. Recepta jest o wiele prostsza.
POLECAMY
Czym jest CRM analityczny?
CRM analityczny to nic innego, jak dokładnie ten sam CRM, z którego korzystasz każdego dnia. Nie potrzebujesz nowego narzędzia, jeżeli to, które masz, jest skrupulatnie uzupełniane i dostarcza opcji do raportowania. Na podstawowym poziomie tyle wystarczy, aby szybko i bez ponoszenia dodatkowych kosztów skorzystać z dobrodziejstwa Business Intelligence posiadanego systemu.
RAMKA 1
Jak z Twojego CRM zrobić CRM analityczny?
Sztuczka polega na… skrupulatnym uzupełnianiu posiadanej instancji sys...