Stawiamy na digitalizację procesów i budowanie trwałych relacji z klientami

Zapytaj specjalistę

W związku z motywem przewodnim tego numeru postanowiliśmy dowiedzieć się, jak budować długotrwałe relacje w branży budowlanej. Zapytaliśmy o to Marcina Szczygła, który zna się na tym jak mało kto, gdyż w firmie SIG Sp. z o.o. pełni funkcję prezesa… od 20 lat!

Na start poproszę parę słów o Państwa działalności. Czym się zajmujecie i jak długo jesteście obecni na polskim rynku?

SIG Sp. z o.o. jest częścią SIG plc – międzynarodowego dystrybutora materiałów i systemów budowlanych, który istnieje od 1956 r. i jest notowany na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Na polskim rynku jesteśmy obecni już blisko 25 lat. Posiadamy ponad 50 oddziałów zlokalizowanych w całej Polsce. Sieć dystrybucyjna SIG obejmuje cały kraj. Dostarczamy produkty zarówno do indywidualnych, jak i instytucjonalnych odbiorców. Od małych obiektów po potężne inwestycje. W roku 2016 z powodzeniem uruchomiliś...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy