Automatyzacja – konsumencki eden czy mechaniczna pomarańcza?

Felieton

Automatyzacja sprzedaży i obsługi klienta – kiedy usłyszałem temat numeru, pomyślałem: Nareszcie! Wyobraziłem sobie świat, w którym nie ma niedouczonych sprzedawców i niekompetentnej obsługi klienta. Gdzie wszystko dzieje się sprawnie, szybko i automatycznie. Taki konsumencki eden.
 

Pierwsze jaskółki już to zapowiadają. Systemy automatyzacji marketingu sprawnie oddzielają ziarno od plew wśród prospektów. Dzięki nim spersonalizowana oferta kierowana jest do faktycznego segmentu docelowego i automatycznie cyklicznie ponawiana.

POLECAMY

W wybranych sklepach odzieżowych pojawiły się lustra Gesaky, które na podstawie analizy stroju klienta tworzą listę ubrań do przymi...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy