1, 2, 3... 20! 20 mierników, które wzmocnią Twoją sprzedaż w Internecie

Skuteczna sprzedaż

To już ostatni tekst w tym numerze o wartościach, które powinieneś śledzić w swoim biznesie, jeżeli pozyskujesz klientów przez internet lub sprzedajesz za pośrednictwem tego medium. Jeżeli jednak jeszcze tego nie zrobiłeś, to jest to ostatni dzwonek, ponieważ za 3-10 lat może się okazać, że... znikniesz z rynku.

Co zrobić, by osiągnąć 8-cyfrowe obroty? Powinieneś je śledzić i to co najmniej raz dziennie. Twój dział marketingu lub agencja, z którą współpracujesz, powinny dostarczać Ci informacje na temat klientów pozyskiwanych przez internet w cyklach tygodniowych lub miesięcznych. Dzięki temu przeanalizujesz, czy działania prowadzone w sieci są opłacalne i mogą przynieść zamierzony zysk. Postanowiłem więc przygotować prostą ściągę (ramka 1), która pokaże, jakie wartości możesz mierzyć podczas sprzedaży internetowej i co one oznaczają. 

POLECAMY

Ramka 1. Wartości, które powinieneś śledzić w sprzedaży internetowej

  1. Total Unique Clicks (Visitors) [TUC(V)] –  liczba unikalnych kliknięć generowanych przez osoby, które odwiedzają Twoją stronę internetową.
  2. Total Leads Generated [TLG] – łączna l...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy