Dział: Wywiad

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

LPP: Sukcesywnie rozwijamy aplikacje mobilne, które odpowiadają już za 80% sprzedaży online

– W naszym Contact Center zdecydowaliśmy się na implementację czatbotów, czyli wirtualnych asystentów sprzedaży, którzy w 50% rozwiązują samodzielnie wpływające zapytania, odpowiadając na 60 wiadomości w minutę – mówi w rozmowie z Januszem Mincewiczem Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

Czytaj więcej

Jak innowacje mogą zmieniać rynek?

Proces sprzedaży jest obecnie zupełnie inny niż jeszcze kilka-kilkanaście lat temu, dużo bardziej ekscytujący. Coraz większa grupa klientów nie chce być właścicielem samochodu, ale chce mieć łatwy dostęp do mobilności, dąży do własnego konfigurowania rozwiązań dostępnych na rynku motoryzacyjnym – mówi Grzegorz Handzlik, dyrektor sprzedaży samochodów osobowych w Ford Polska.

Czytaj więcej