Janusz Mincewicz: Najważniejszym podmiotem w handlu jest klient. Jak Lidl dba o to, by miał on satysfakcję z zakupów w Państwa sklepach?
Aleksandra Robaszkiewicz: W Lidl Polska tworzymy wartość dla klienta poprzez wypełnianie naszej codziennej misji, jaką jest zapewnianie społeczeństwu produktów spożywczych i najpotrzebniejszych artykułów wysokiej jakości, wyprodukowanych w sposób zrównoważony i w niskich, lidlowych cenach. Oferujemy zrównoważone produkty, dbamy o ich jakość i wpływ na zdrowie, zapobiegamy marnowaniu żywności, przeciwdziałamy zmianom klimatu, ograniczamy ilości plastikowych odpadów, a także zapewniamy dobre i bezpieczne warunki pracy oraz wspieranie organizacji działających na rzecz lokalnych społeczności. Bardzo istotny jest zarówno nasz silny i pozytywny wpływ na rodzimą gospodarkę, jak i reagowanie na sytuacje kryzysowe, np. wybuch wojny w Ukrainie czy pandemia COVID-19.
Lidl rywalizuje z Biedronką o pierwsze miejsce wśród polskich dyskontów.
Naszą podstawową misją, na której budujemy działalność operacyjną, jest zapewnianie klientom produktów wy...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!