Wellbeing nie tylko od święta – case study

Temat numeru

Zatrudnianie, utrzymywanie i rozwijanie najlepszych pracowników na rynku nie jest dziś możliwe bez dbania o dobrostan pracowników. Jak to wygląda w praktyce? Oto kilka sprawdzonych rozwiązań na przykładzie firmy zatrudniającej ponad 900 osób.

Od ponad 25 lat SIG w Polsce działa w branży dystrybucji specjalistycznych materiałów budowlanych, obsługując sektor budowlany i konstrukcyjny w całej Europie. Od małych obiektów po potężne inwestycje. Na terenie Polski posiadamy ponad 50 oddziałów. Od kilku lat rozwijamy model sprzedaży wielokanałowej, obejmujący zarówno tradycyjne metody sprzedaży, jak i e-commerce. Zapewniamy klientom porady wykwalifikowanych doradców, profesjonalną i szybką obsługę handlową, poszerzoną o usługi transportowe, terminowe dostawy oraz pełny asortyment produktów. Zatrudniamy ponad 900 osób, w tym sporą część stanowią przedstawiciele handlowi oraz sprzedawcy wewnętrzni w oddziałach SIG.
Skuteczność naszych działań potwierdzają liczne nagrody, m.in. takie jak: Lider Społecznej Odpowiedzialności 2022, Eko Firma 2022, Best E-commerce B2B 2022, Builder Super Power 2022.
Ostatnie trzy lata były czasem wyjątkowym, pełnym wyzwań. Grupa SIG rozpoczęła w roku 2020 realizację Strategii trwałego wzrostu, w centrum której jest poszerzanie bazy klientów i asortymentu. To niezmiernie ważne, iż w tak trudnym czasie została podjęta decyzja o dalszym rozwoju, aby sprostać dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Strategia trwałego wzrostu z sukcesem realizowana przez wszystkie Spółki Grupy, a zwłaszcza przez SIG w Polsce, znalazła swoje uzupełnienie w ogłoszonej Strate...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy