Sprzedaż potrzebuje wsparcia. To prawda znana, ale… jakie narzędzia zastosować? Co realnie zwiększy moc sprzedaży, pozwoli wypromować produkt, przyciągnąć nowych klientów i budować relacje z aktualnymi? Jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Sodexo, aż 72% firm prowadzi działania wsparcia sprzedaży, z czego 71% podejmuje działania oparte na nagrodach, a 36% realizuje takie działania co najmniej raz w miesiącu[1]. Z jednej strony dowodzi to skuteczności takiego rozwiązania, a z drugiej – rodzi nowe wyzwania związane ze zdobyciem przewagi konkurencyjnej, wyróżnieniem się ze swoim przekazem na tle innych firm organizujących np. konkursy czy loterie. Konsumenci chętnie włączają się w takie inicjatywy i szukają okazji, a zatem warto tak poprowadzić działania, by odbiorcy chcieli wybrać właśnie naszą ofertę i zatrzymać się przy organizowanej przez nas akcji. W badaniu „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradzanie”[2] niemal 3/4 respondentów zadeklarowało udział w programie lojalnościowym, loterii lub konkursie w ciągu roku. Aby efektywnie odpowiedzieć na zjawisko „nagrodomanii”, potrzebne są więc: koncept, dobry plan i dopasowane techniki.
POLECAMY
Szybki efekt, trwałe relacje
Jak wynika z raportu Sodexo „Wsparcie sprzedaży w czasac...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!