Raportowanie. Brak systemu do zarządzania relacjami z klientem. Problem w dotarciu do przydatnych i praktycznych instrukcji oraz materiałów, które pomogłyby mi pozyskać nowego klienta. Nastawienie na sprzedaż jednorazową, a nie budowanie długoterminowych relacji z klientami. O ile te elementy są powszechnie stosowane w wąskim gronie firm usługowych i technologicznych w naszej części Europy, tak w pozostałych sektorach możemy uznać to za mit. W założeniu miało tak być, ale nikt nigdy o tym nie słyszał, ani tego nie widział.
Po wielu latach zrozumiałem, gdzie leży problem. Nie rozmawiamy ze sobą. Dosłownie. Nie wymieniamy się doświadczeniami, pomysłami i rozwiązaniami. Nie analizujemy wzajemnie swoich problemów, wyzwań, z jakimi na co dzień boryka się organizacja, w której pracujemy, i każdy członek jej zespołu. Odpowiedź pojawiła się po obserwacji działań najszybciej rosnących organizacji w Stanach Zjednoczonych, np. ClickFunnels. Wielokrotnie na łamach swoich artykułów i publikowanych treści gloryfikuję ich podejście do biznesu, marketingu i sprzedaży. O ile nie każdy czuje kulturę Ameryki i wiecznie nieschodzący z twarzy uśmiech,...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!