Zapanuj nad strukturą swojej sprzedaży!
Obserwacje z rynku pokazują:
POLECAMY
- „Zła sprzedaż to wina rynku” – nieskuteczni sprzedawcy zwykle winą za kiepską sprzedaż obarczają sytuację rynkową, tkwiąc w nadziei, że firma czy dyrektor zaczeka, aż czasy się zmienią. Niestety, one się nie zmienią, konkurencja nie zniknie, klient będzie jeszcze bardziej wymagający. Należy zatem upatrywać sukcesu w zmieniającym się świecie, modyfikując swoje podejście do sprzedaży.
- Spadek jakości sprzedaży – wielu handlowców w organizacji skupia swoje działania na procesach firmowych, np. administracji, produkcji, wysyłce, a w tej całej gamie potrzeb zapominają o tym, za co im płacą: o sprzedaży!
- Sprzedaż pojmowana jest jako umiejętność, a nie proces – idea „urodzony sprzedawca” jest wciąż żywa, lecz według mojej opinii, idealnych sprzedawców jest może 2%, a całej reszcie trzeba poświęcić uwagę i nauczyć ich procesu.
Obecnie wymaga się wyników i oczekiwania są nawet wyższe niż kiedyś. W tym wypadku reagowanie na zmieniający się rynek jest klu...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!