Dobrze działające przedsiębiorstwo jest jak naoliwiona i dobrze zaprogramowana maszyna. W pewnym momencie sama już jedzie i nie zbacza z obranego kursu. W rzeczywistości jednak zdarza się wiele sytuacji, które doprowadzają jak nie do zmniejszenia prędkości, to co najmniej do zatarcia się trybików. Dzieje się tak zazwyczaj nie z powodu źle określonych celów, niewystarczających zasobów czy błędów procesowych. Najczęściej głównym winowajcą jest brak odpowiedniej komunikacji.
POLECAMY
Klucz porozumienia
Komunikacja jest jednym z warunków stworzenia sprawnego zespołu sprzedażowego. Mam tu na myśli przekazywanie informacji nie tylko wewnątrz zespołu, ale również między poszczególnymi działami, a raczej obszarami uzupełniającymi aktywności sprzedażowe. Sprawnego zespołu sprzedażowego nie się zbudować bez zwinnego przepływu komunikacji w obie strony – do zespołu i od zespołu.
Ważnym wsparcie...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!