Synchronizacja procesu inbound ze sprzedażą outbound

Okiem praktyka & konsumenta

Zwężanie lejków sprzedażowych poprzez minimalizacje straconych szans sprzedażowych jest stałym wyzwaniem dla Sales Operations. Aktualnie w ZnanyLekarz.pl funkcjonują cztery zespoły sprzedażowe, mające swoje określone cele i zadania.

Co zwężanie lejków sprzedażowych oznacza w praktyce? 

Dla uzyskania lepszych wyników oraz stałej optymalizacji powyższe działy są ze sobą połączone procesowo. Synchronizacja pracy wszystkich zespołów sprzedażowych jest niezbędna do jak najlepszego wykorzystywania bazy sprzedażowej. Skupmy się jednak na połączeniu działu Inbound oraz Field Sales. 

Zależy nam, aby Inbound obsługiwał najgorętsze leady w sprawnym tempie. Ze względu na stały dopływ świeżych leadów do zespołu Inbound optymalizacja pracy wspomnianego zespołu opiera się na klarownym procesie z wyszczególnionymi czasami na rozpoczęcie rozmowy sprzedażowej oraz dopięcie sprzedaży, co skutkuje kontrolą portfolio handlowców....

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy