Potem trafiłem do firmy sprzedającej kredyty hipoteczne przez internet. Z dzisiejszej perspektywy to był fintechowy start-up, tylko w 2009 r. nikt z nas nie znał takich pojęć. Każdy sprzedawca dostawał 60 leadów miesięcznie. To by oznaczało, że w ciągu 2 lat odbyłem kolejne 1440 rozmów, a możliwe, że więcej, bo nieraz pozyskiwaliśmy więcej leadów. Oznacza to, że w ciągu pierwszych 3 lat pracy miałem okazję przeprowadzić jakieś 6000 rozmów. To astronomicznie dużo. Było to możliwe dlatego, że nie musiałem zajmować się obsługą posprzedażową, miałem dużo leadó...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!