Marketing i sprzedaż
Czasy, kiedy we frazie „Marketing i sprzedaż” wstawialiśmy „kontra”, na szczęście już minęły. Każdy, nawet największy przeciwnik marketingu, musi pogodzić się z faktem, że wyniki sprzedażowe nie zrobią się same. Powiedzenie „Dobry produkt sam się wybroni” oczywiście się sprawdza, ale tylko pod warunkiem, że ktoś się o nim dowie i będzie wiedział, gdzie go kupić! Działania marketingowe nie mają zastąpić jakości produktu, lecz jedynie pozwolić mu się rozwinąć i trafić do jak największej liczby osób. Przemyślana strategia umożliwi dotarcie do nowej grupy odbiorców, utrzymanie zadowolenia i lojalności obecnych klientów, a co najważniejsze – zwiększenie konwersji sprzedaży. To, o czym musisz na pewno pamiętać, to:
POLECAMY
- strategia musi celować w każdy etap lejka marketingowego – kiedy wszystkie działania będą skierowane na pozyskanie nowych klientów, możesz stracić obecnych,
- pomysł, analiza, wniosek – każde
- działanie trzeba kontrolować, dzięki temu od razu będziesz mógł sprawdzić, jakie taktyki sprawdzają się w Twoim biznesie, a na które nie warto przepalać budżetu,
- ustal konkretne cele – o wiele łatwiej stwierdzić, które działania przynoszą rezultaty, jeśli będziesz dokładnie wiedział...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!