SPRAWDZONE TAKTYKI MARKETINGOWE, KTÓRE WARTO WYKORZYSTAĆ W HANDLU

Skuteczna sprzedaż

Idziesz ulicą, Twoje myśli krążą wokół codziennych spraw. Nagle zatrzymujesz się, coś przykuło Twoją uwagę. Kolorowa grafika, zabawne, trafione hasło lub produkt, który faktycznie jest Ci potrzebny. „Reklama dźwignią handlu” – myślisz bardzo słusznie. O to właśnie chodziło. Działania marketingowe są jak śrubka, która włożona w odpowiednie miejsce i dobrze naoliwiona uruchamia całą machinę sprzedaży.  

Marketing i sprzedaż


Czasy, kiedy we frazie „Marketing i sprzedaż” wstawialiśmy „kontra”, na szczęście już minęły. Każdy, nawet największy przeciwnik marketingu, musi pogodzić się z faktem, że wyniki sprzedażowe nie zrobią się same. Powiedzenie „Dobry produkt sam się wybroni” oczywiście się sprawdza, ale tylko pod warunkiem, że ktoś się o nim dowie i będzie wiedział, gdzie go kupić! Działania marketingowe nie mają zastąpić jakości produktu, lecz jedynie pozwolić mu się rozwinąć i trafić do jak największej liczby osób. Przemyślana strategia umożliwi dotarcie do nowej grupy odbiorców, utrzymanie zadowolenia i lojalności obecnych klientów, a co najważniejsze – zwiększenie konwersji sprzedaży. To, o czym musisz na pewno pamiętać, to:

POLECAMY

  • strategia musi celować w każdy etap lejka marketingowego – kiedy wszystkie działania będą skierowane na pozyskanie nowych klientów, możesz stracić obecnych, 
  • pomysł, analiza, wniosek – każde
  • działanie trzeba kontrolować, dzięki temu od razu będziesz mógł sprawdzić, jakie taktyki sprawdzają się w Twoim biznesie, a na które nie warto przepalać budżetu,
  • ustal konkretne cele – o wiele łatwiej stwierdzić, które działania przynoszą rezultaty, jeśli będziesz dokładnie wiedział,...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy