Budowanie skutecznego i ambitnego zespołu handlowego to proces. A w nim kluczową rolę odegrasz Ty. Nagrodą będzie – mówiąc przewrotnie – prawo do dalszej gry. I to Ty zdecydujesz, czy porażki zamienisz na sukcesy, a sukcesów nie zamienisz na porażki.
POLECAMY
Gawędy o zmianach
Czasami pracując z menedżerami i handlowcami słyszę od nich, że zmiany rynkowe utrudniają, a innym razem, iż ułatwiają eksplorację rynku sprzedażowego. Pewnie każdy ma rację. Jest jednak jedno wspólne ogniwo dla każdej zmiany – Ty sam. Bo każda zmiana zaczyna się od nas samych. To, w jaki sposób rekrutujesz handlowców, prowadzisz ich do sukcesów i motywujesz, zależy w głównej mierze od Ciebie. I jeśli chcesz to robić lepiej, czytaj: skuteczniej, zależy to od Ciebie.
Podobnie sprawa ma się z Twoim nastawieniem. Nawet jeśli jesteś menedżerem budującym model współpracy oparty na relacjach koleżeńskich z zespołem, pamiętaj, aby filtrować informacje firmowe, a jeśli nawet jesteś bardzo zdenerwowany na jakąś sytuację wewnątrzfirmową, nigdy przy pracownikach nie mów źle o organizacji. Zbyt dużo takich sytuacji widziałem i żadna z nich nie wpłynęła motywująco na zespół.
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!