Wątróbka na słodko? Por z gruszkami? Burak z masłem orzechowym? Etnografia z biznesem i sprzedażą? Na wszystkie pytania odpowiedź brzmi: tak. Badania etnograficzne pozwalają na tworzenie wzorców – postępowań, zależności, konsekwencji – w efekcie czego klient biznesowy otrzymuje mapę oraz rekomendacje, jak docelowo zwiększyć sprzedaż. Etnografia łączy głębokie poznanie i zrozumienie człowieka ze zrozumieniem głównego celu klienta: zwiększenia sprzedaży. Pozwala na zdobycie insightów wspierających sprzedaż, które są najbardziej zgodne z rzeczywistością – bo dociera najgłębiej, do samego informatora1 i istoty relacji, w których na co dzień funkcjonuje, unikając tym samym wszelkich przekłamań po drodze.
POLECAMY
Różnorodność gwarantuje wielowymiarowy efekt końcowy
Kuchnia fusion to różnorodność w jednym daniu. Etnografia zaś to badanie różnych ludzi – dające możliwość porównania kilku perspektyw. Takie podejście badawcze pozwala na weryfikację opinii i słów poszczególnych stron, umożliwia ich konfrontację oraz, co najważniejsze, zbadanie relacji między nimi – dopiero poznanie wszystkich persp...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!