Sama się przekonałam, że sukces biznesowy jest możliwy do odniesienia tylko wówczas, jeśli codziennie, co tydzień będzie się powtarzało te same działania. Ale aby wiedzieć, jakie działania będą skuteczne, musimy być świadomi tego, co działa, a co nie w naszym biznesie. Dlatego właśnie proces sprzedaży i dzień pracy są efektywne, jeśli są powtarzalne.
POLECAMY
Czym jest proces
Po pierwsze, uściślijmy, czym jest proces. Jest to zestaw powtarzalnych kroków, działań, czynności, które prowadzą do sprzedaży. Słowo „powtarzalny” jest bardzo ważne, jeśli bowiem coś uda nam się zrobić więcej niż dwa, trzy razy w ten sam lub podobny sposób, to znaczy, że jest większa szansa na odniesienie sukcesu, którym może być realizacja planu sprzedaży. Jeśli mówimy o procesie sprzedaży, to aby był on skuteczny, powinien być powtarzalny. W innym artykule pokażę, jak możesz doprowadzić do sytuacji, by sprzedaż B2B miała charakter powtarzalny. Teraz jednak skupimy się na rytmie dnia –...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!