Piękny content, czyli jak sprzedawać słowem w branży beauty

Sprzedaż na szpilkach

Jak odnieść sukces w branży beauty? Takie pytanie stawia sobie każda firma działająca w tym obszarze. Konkurencja wprawdzie jest spora, ale rynek nie narzeka na brak zainteresowania ze strony klientów. Coraz chętniej odwiedzamy salony kosmetyczne, wyjeżdżamy na weekend z przyjaciółkami do SPA, poddajemy się zabiegom medycyny estetycznej, a dostępna na wyciągnięcie ręki pielęgnacja stanowi niezbędny element w łazience każdej kobiety.

Która z nas nie marzy o tym, aby robić w życiu coś, co ma znaczenie? Wymarzona praca, udane życie prywatne i związana z tym pełnia sukcesu. Tylko osoby, które dbają o siebie i pielęgnują nie tylko swój umysł, ale i ciało, mają szansę na prawdziwe szczęście – tego możemy dowiedzieć się z prawie każdego modnego profilu na Instagramie. Dlaczego coraz więcej osób tak chętnie angażuje się w branżę beauty? Kwestia piękna i jego kluczowej roli była poruszana już w wieku XIII w filozofii św. Tomasza z Akwinu, który twierdził, że pięknem jest wszystko to, co po poznaniu nam się podoba, i do tej pory te słowa są aktualne.
 

POLECAMY


Branża e-commerce i beauty nieustannie się rozwijają

Według analizy PMR market experts sprzedaż i rozwój w branży kosmetycznej w najbliższych 5 latach wzrośnie o prawie 20%. To duży skok, a przecież jeszcze kilka lat temu nie był on tak mocno widoczny w sieci. Dziś, szukając szminki, balsamu do ciała czy usługi kosmetycznej, trafiamy na mnóstwo podobny...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy