Aby zrozumieć oczekiwania poszczególnych grup, należy sobie uświadomić, że ich unikalne spojrzenie na sprzedaż i obsługę klienta wynika z różnych doświadczeń i wyzwań, z jakimi przyszło im się mierzyć. Jeśli weźmie się pod uwagę zarówno warunki, w jakich dorastało każde pokolenie, jak i rzeczy, które są w związku tym ważne dla każdego z nich, łatwiej będzie zrozumieć różnice dzielące poszczególne osoby oraz z czego wynikają ich oczekiwania. Przyjrzyjmy się więc najważniejszym różnicom między poszczególnymi generacjami oraz temu, jak wpływają one zarówno na ich zachowania, jak i klientów.
POLECAMY
Baby boomers
Najstarsze pokolenie jest generacją powojennego wyżu demograficznego i jest pierwszym pokoleniem, które w wieku dorastania miało kontakt z telewizją, choć nie zawsze u siebie w domu. To dawne pokolenie buntu – pacyfiści i dzieci kwiaty z lat 60.-70. XX w. i budowniczy niemałych rodzimych biznesów, o czym często zapominamy. To pierwsze pokolenie, które traktuje emeryturę jako okazję do spełniania siebie, a nie do wycofania się ze świata i pasywnego wspierania rodziny.
W czasach, w których się wychowali, nie było jeszcze internetu ani komputerów osobistych, przez co jako klienci prefer...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!