Wyjście poza schemat i dotarcie do odpowiedniej persony
Wszechogarniający natłok informacji otacza nas z każdej strony, począwszy od szablonowych wiadomości na naszych pocztach lub wiadomościach SMS o promocjach, skończywszy na ofertach nie do odrzucenia trafiających do naszych skrzynek. Mało angażujący content już do nas nie dociera, rejestrujemy jego obecność, ale automatycznie przechodzimy dalej. To, na co zwracamy uwagę, musi być nieco bardziej nieszablonowe i wyróżniające się.
Tradycyjne billboardy na autostradach zostały wyparte przez grafiki wychodzące poza ramy i efekty świetlne. Posty w social mediach urozmaicone są video contentem, a dłuższe artykuły przykuwającymi uwagę zdjęciami. Newslettery zachęcają nas do kliknięcia ciekawymi nagłówkami i przyjemnymi dla oka grafikami. Samo zdobycie uwagi to, niestety, za mało. Kiedy już zatrzymamy się na dłużej i poświęcimy czas na zapoznanie się z treścią newslettera, hasłem na billboardzie czy postem na Facebooku, to chcemy czuć, że jest ona dedykowana właśnie nam. Do gry wchodzi wówczas tzw. buyer persona, czyli modelowa postać naszego docelowego klienta, który jest bezpośrednim odbiorcą naszych produkt...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!