Mówi się również, że pisanie jest niczym taniec, a to właśnie na takim pisanym kontakcie opiera się ta relacja, która powinna być zgodna z wartościami i DNA Twojej marki, bo to Ty wybierasz, do jakiego utworu zaprosisz swoich odbiorców. Social selling wymaga wiele odwagi w postaci cierpliwości oraz, jak to określa Brené Brown, ogromnej wrażliwości i przebojowości do pokazania siebie, wychodząc na arenę, czyli prezentując swoją markę w social mediach.
POLECAMY
Jak zatańczysz, tak Cię odbiorą
Kontynuując rozpoczętą taneczną metaforę, warto zacząć od kluczowego elementu, czyli NAS – marki osobistej lub usługi, którą chcemy wypromować w social mediach. Social selling to nie jest szybki proces, wymaga on:
- wyboru odpowiednich kanałów sprzedaży, w tym przypadku kanałów social...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!