Firmy, które mają dobrze zaplanowane procesy oraz wdrożone i powielane najlepsze praktyki, potrafią dojść nawet do 50% sprzedaży. Bazując na naszych doświadczeniach sprzedażowych w różnych markach i branżach, wiem, że w perspektywie długoterminowej jesteś w stanie dojść nawet do 70% sprzedaży. I choć w moich markach wysyłanie wiadomości SMS stanowi tylko część procesu sprzedażowego, jest to niepodważalnie istotny element, m.in. dzięki któremu konwersje na poszczególnych etapach sprzedaży rosną. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak właściwie wprowadzić SMS-y do Twojej strategii marketingowo-sprzedażowej, ten artykuł jest dla Ciebie.
W markach, które prowadzę, najważniejszym elementem na ścieżce sprzedażowej jest rozmowa telefoniczna; dzwonimy zawsze, zarówno wykorzystując sprzedaż ciepłą, jak i zimną (swoją drogą, to właśnie zimna sprzedaż jest w stanie przynieść Ci bardzo wartościowe transakcje). Czasem jednak nie da się z nich skorzystać, bo po prostu potencjalny klient nie odbiera telefonu.
POLECAMY
RamkA 1
Dlaczego warto wykorzystać wiadomości SMS w strategii sprzedażowo-marketingowej?
- Ludzie odczytują (albo przynajmniej zerkają na podgląd wiadomości) 90% SMS-ów przed upłynięciem minuty od otrzymania wiadomości.
- SMS-y generują 45-proc. współczynnik odpowiedzi, co jest nawet 9-krotnie wyższe niż współczynnik odpo...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!