Perorować, że aktualnie przyszło nam działać na rynku niezwykle trudnym i konkurencyjnym, to jak wypowiedzenie nic niewnoszącego truizmu. Jednak, gdy spojrzymy szerzej na to, co się dzieje na rynku detalicznym, obserwując aktywność sieci handlowych z branży FMCG w zakresie rekrutowania oraz utrzymania konsumenta blisko swojej marki, to już narracja nabiera rumieńców, staje się dłuższa i obfitująca w ciekawe przykłady. Ale jak stworzyć dobre działanie lojalizujące konsumenta? Najpierw zadbajmy o świadomość aktualnych trendów, które determinować winny naszą strategię marketingową także w zakresie działań lojalnościowych.
Rok 2019 to nie tylko czas walki o nowego klienta. To czas, gdy firmy muszą stawić czoła trudnej sytuacji na rynku oraz w sposób przemyślany i rozsądny tak rozplanować swoje aktualne i przyszłe budżety, aby zadbać przede wszystkim o tych lojalnych klientów, których już udało im się uwieść i rozkochać w swojej marce. Nie jest to łatwe zadanie, a wręcz przeciwnie, ponieważ retencja klientów jest wyzwaniem o wiele bardziej wymagającym zaangażowania marketerów niż akwizycja nowych. Ponadto lojalność w branży spożywczej i sieciach handlowych to nie lada wyzwan...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!