Nagraj wideoofertę

Narzędzia wspierające sprzedaż

Póki telefony komórkowe nie miały wyświetlaczy, nie było możliwości wysyłania krótkich wiadomości SMS, które stały się powszechnym sposobem komunikacji na całym świecie. Dziś, podobnie sprawy się mają z wideokomunikacją w biznesie, bo w końcu każdy z nas korzysta z laptopa z wbudowaną kamerą internetową i może nagrać wiadomość wideo.

Dobrze wiemy, jak spotkania handlowe z klientami bardzo pomagają w sprzedaży. Dzieje się tak, gdyż klient na spotkaniu ma szansę zobaczyć handlowca, porozmawiać z nim, zastanowić się, czy go lubi i ufa na tyle, by zawrzeć z nim kontrakt. A wszystko m.in. za sprawą emocji, mimiki twarzy, naszej postawy i profesjonalizmu.
Podobny efekt można uzyskać także w trakcie spotkań online, które bardziej sprawdzą się podczas komunikacji z klientami B2B niż konsumentami. Dlatego innym sposobem na obejście problematycznej wideokonferencji, poprzez przekazanie profesjonalnego biznesowego komunikatu, jest nagranie jednostronnej wideowiadomości, dostarczonej w postaci linku w wysyłanym e-mailu. To sposób pośredni na to, by każdy z klientów mógł zapoznać się z prezentacją handlowca i samym handlowcem w dogodnym dla siebie momencie. Taka multimedialna wiadomość wypada lepiej niż standardowa oferta przesłana e-mailem w PDF-ie, którą można omów...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy