Dobrze wiemy, jak spotkania handlowe z klientami bardzo pomagają w sprzedaży. Dzieje się tak, gdyż klient na spotkaniu ma szansę zobaczyć handlowca, porozmawiać z nim, zastanowić się, czy go lubi i ufa na tyle, by zawrzeć z nim kontrakt. A wszystko m.in. za sprawą emocji, mimiki twarzy, naszej postawy i profesjonalizmu.
Podobny efekt można uzyskać także w trakcie spotkań online, które bardziej sprawdzą się podczas komunikacji z klientami B2B niż konsumentami. Dlatego innym sposobem na obejście problematycznej wideokonferencji, poprzez przekazanie profesjonalnego biznesowego komunikatu, jest nagranie jednostronnej wideowiadomości, dostarczonej w postaci linku w wysyłanym e-mailu. To sposób pośredni na to, by każdy z klientów mógł zapoznać się z prezentacją handlowca i samym handlowcem w dogodnym dla siebie momencie. Taka multimedialna wiadomość wypada lepiej niż standardowa oferta przesłana e-mailem w PDF-ie, którą można omów...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!