Nieustannie z każdym pierwszym dniem nowego roku działy sprzedaży powinny mieć już naostrzone narzędzia sprzedażowe oraz jasno wytyczone plany. Co niektórzy sprawniejsi handlowcy czy zwinne przedsiębiorstwa wkraczają w nowy rok z konkretnymi sprzedażowymi „cukierkami”, które dają im komfort, stabilizację i spokojną pracę w kolejnych miesiącach i kwartałach. W takiej sytuacji pewnie nie ma o czym mówić, ale niestety takie okoliczności są niezwykłą rzadkością.
Moje doświadczenia dotyczą obszaru B2B/B2B2C i na nim oparte są poniższe rozważania.
POLECAMY
Jak często zastanawiasz się, co mógłbyś zmienić w procesie sprzedaży?
Moim zdaniem powinieneś analizować proces, aby eliminować wąskie gardła w celu minimalizacji pojawiających się strat. Rozpisz sobie, jak w Twojej firmie wygląda proces sprzedaży krok po kroku, i zweryfikuj, która część Twojego p...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!