JAK WYKORZYSTAĆ UDZIAŁ W TARGACH DO ROZWOJU FIRMY?

Skuteczna sprzedaż

Jesienią i wiosną mamy prawdziwy sezon konferencyjno-targowy. Prowadząc firmę, zajęci codziennymi obowiązkami, szukamy wydarzeń, które nie tylko pozwolą nam uzupełnić wiedzę, ale też ją pokazać! Jak w tym eventowym szale nie zwariować i z sukcesem przygotować się do udziału w wydarzeniach?

Technologia na razie nie zastąpi bezpośredniego spotkania człowieka z człowiekiem. Gdyby tak było, wrzesień, październik czy listopad nie obfitowałyby w tak wiele konferencji, jak każdego roku. Meetupy, spotkania networkingowe, konferencje, kongresy, targi… Jest w czym wybierać!

Jak zatem przygotować się do udziału w targach, aby jak najpełniej zrealizować stawiane przed nimi cele? W kilku punktach przedstawię, na co zwrócić uwagę, wybierając targi, a ponieważ coraz częściej towarzyszą im konferencje – także jak się przygotować, aby na każdym polu można było osiągnąć sukces.  

POLECAMY

Kiedy decydujemy się na udział w konferencji czy targach, zazwyczaj przyświecają nam cztery cele: 

  1. Zdobycie nowej wiedzy, poznanie aktualnych trendów i ciekawych case studies.
  2. Podzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem. Opowiedzenie o ostatnich wdrożeniach i przemyśleniach, które im towarzyszą. 
  3. Sprzedaż naszych produktów lub usług...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy