Jak skutecznie monitorować i mierzyć sprzedaż - ZnanyLekarz.pl

W praktyce

Jak inicjowane są rozmowy sprzedażowe w ZnanyLekarz.pl?

Dobrym przykładem wsparcia sprzedaży w firmie ZnanyLekarz było wprowadzenie kategoryzacji poszczególnych source’ów, a na tej podstawie dostosowanie procesu przepływu leadów z marketingu do sprzedaży. Source, czyli aktywność marketingowa osób wchodzących na serwis ZnanyLekarz.pl, jest fundamentalną wartością, dzięki której dział Inbound Sales otrzymuje informacje o aktywności potencjalnego klienta, co z kolei jest podstawą do zaini...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy