Współczesny klient, czyli jaki?
Pełne wyzwań ostatnie lata miały w kolejnych okresach przynieść tylko lepsze, a jednak wydarzenia geopolityczne, ekonomiczne i społeczne zapoczątkowane na początku 2022 r. zmieniły po raz
kolejny oblicze rynku e-commerce. To z kolei miało ogromny wpływ na postawy oraz zachowania konsumentów, nie tylko w Polsce, ale i na świecie. To przede wszystkim zmiana nastrojów oraz priorytetów Polaków zmusiła firmy do szukania coraz to korzystniejszych rozwiązań, aby wyróżnić się na tle konkurencji, a często również przetrwać w niepewnych czasach. Tylko te marki, które na bieżąco weryfikują aktualne potrzeby oraz oczekiwania swoich konsumentów, a także pojawiające się trendy i rozwiązania technologiczne, mają szansę się rozwijać. To, czego pragną klienci, ujawniono m.in. podczas polskiej edycji OC&C Retail Proposition Index przeprowadzonej we wrześniu ubiegłego roku. To przede wszystkim szeroki wybór, cena i postrzeganie atrakcyjności oferty są dla nich ważne. I nie ma tu dużego zaskoczenia, bo gdy inflacja jest na tak wysokim poziomie i ceny wszystkich towarów oraz rachunków rosną, konsumenci szukają opcji n...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!