Jak budować relacje i sprzedawać na Bliskim i Dalekim Wschodzie?

Temat numeru

Polskie firmy doskonale radzą sobie na rynkach europejskich. Szybka i sprawna komunikacja między krajami, jednolite unijne przepisy i znajomość kultury zdecydowanie sprzyjają rozwojowi naszych przedsiębiorstw w tym regionie. Wyzwaniem biznesowym stają się miejsca o odmiennej kulturze – np. kraje Zatoki Perskiej czy Azji Wschodniej, w których rynki stwarzają ogromne szanse rozwoju dla polskich przedsiębiorstw. Jakie możliwości czekają tam na Ciebie i w jaki sposób zdobyć pierwszych klientów w tych państwach?

Kraje Zatoki Perskiej i Azji Wschodniej oferują znakomite warunki do rozwoju biznesu. Szybki rozwój tych państw i duże budżety lokalnych firm sprawiają, że śmiało możemy walczyć o klientów, dla których jakość ma swoją cenę. 

POLECAMY

Zacznijmy od Dubaju

Zjednoczone Emiraty Arabskie kojarzą nam się z bogactwem, wiodącymi centrami finansowymi i handlowymi, najwyższymi na świecie budynkami, blichtrem czy też 40-stopniowym upałem w środku naszej zimy. Sytuacja polityczna w tym kraju jest stabilna, a państwem niepodzielnie rządzi szejk Chalifa ibn Zajid. To wpływa na rozwój gospodarczy i mnogość inwestycji zagranicznych.

Zawód – Dubajczyk, czyli koszt utrzymania firmy w Dubaju

Jeżeli chcesz z...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy