Interaktywne komunikaty SMS przyszłością sprzedaży

Inne

Wiele firm z sukcesem wykorzystuje kanał mobile do wspierania sprzedaży i komunikacji z klientami. Według raportu „Komunikacja SMS w Polsce” prawie połowa Polaków chce otrzymywać oferty promocyjne za pośrednictwem SMS-ów. Jak najlepiej wykorzystać współczesne możliwości SMS marketingu? Koniecznie przeczytaj ten artykuł, by zwiększyć efektywność swoich działań!

Większość wiadomości SMS odczytywanych jest w ciągu 90 sekund od ich dostarczenia (źródło: CTIA.org). Brzmi niewiarygodnie? Przypomnij sobie, ile czasu zajmuje to Tobie. Dodajmy do tego jeszcze wskaźnik otwieralności (open rate) na poziomie 98% i otrzymujemy perfekcyjne narzędzie do komunikacji z klientami. To m.in. dlatego SMS jest tak często wykorzystywany podczas zawiadamiania o sezonowej wyprzedaży czy obniżce cen. 

POLECAMY

Co m.in. możesz komunikować poprzez SMS?

  • Informacje transakcyjne: status dostawy, zmiana terminu dostawy.
  • Informacje o akcjach promocyjnych i rabatach.
  • Komunikację ważnego wydarzenia.
  • Indywidualny kod rabatowy (link śledzący).
  • Wiadomości wykorzystujące scenariusze automatyzacji.
  • I wiele innych.
  • ...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy