18 maja 2021 roku we Wrocławskim Centrum Kongresowym odbędzie się kongres dla tych, którzy o zarządzaniu sprzedażą chcą wiedzieć wszystko. National Sales Congress zgromadzi wyłącznie najlepszych ekspertów. W tym gronie znaleźli się między innymi Jacek Walkiewicz i Krzysztof Sarnecki.
Dział: Inne
Nowy rok, nowa ja? Niekoniecznie. Choć nowy rok sprzyja zmianom, umiejętność wywierania wpływu to nie tylko nauka coraz to nowych technik perswazji i sposobów na przekonywanie innych, lecz przede wszystkim zdolność wykorzystania tego, co już mamy. To nie zmiana tego, kim jesteśmy, a raczej tego, jak same/sami siebie postrzegamy. Co konkretnie może nam się przydać już w tej chwili, żeby skutecznie wpływać na innych?
Święta coraz bliżej, a sezon na zastanawianie się, co komu dać w prezencie gwiazdkowym, oficjalnie się rozpoczął. Sytuacja dodatkowo się komplikuje, gdy chcemy wręczyć podarunek osobie, z którą łączy nas relacja formalna. Z pomocą przychodzi Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne – z kilkoma przyjemnymi, lecz wciąż merytorycznymi pozycjami, które na pewno sprawdzą się jako prezent.
Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwartek i piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends Conference Commerce & Banking.
Już 22 i 23 stycznia odbędzie się Marketplace Academy 2020. W trakcie trwania dwudniowego wydarzenia, które skupiać się będzie na zagadnieniach związanych ze sprzedażą za pośrednictwem międzynarodowych platform marketplace, odbędą się liczne warsztaty i wykłady branżowych ekspertów z Polski i zza granicy.
W pracy spędzamy średnio 1/3 naszego życia – niezwykle istotne jest więc, żeby każdy z nas czuł się tam bezpiecznie i swobodnie. Badanie „Wyraź siebie” przeprowadzone przez agencję People pozwoliło sprawdzić, jak bardzo cenimy różnorodność w pracy oraz czy polscy pracodawcy pozwalają swoim pracownikom na bycie sobą?
Nowoczesny klient na zakupach nie kieruje się wyłącznie ceną. Usiłuje raczej połączyć rozsądek z emocjami. Coraz częściej ma świadomość, że płacenie jest niczym głosowanie. Decydując się na dany produkt, może poprzeć firmę ekologiczną i odpowiedzialną społecznie lub przeciwnie – przyczynić się do niszczenia środowiska. Na szczęście firmy coraz częściej zaczynają brać ten aspekt pod uwagę.
Sztuczna inteligencja jest w stanie zrewolucjonizować niemal każdy obszar biznesu. Jej wykorzystanie w przedsiębiorstwie pozwala odciążyć pracowników z nużących obowiązków oraz poprawiać jakość życia.
22 listopada Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group zapraszają na 8. edycję konferencji Marketing i Technologia.
Już w przyszłym tygodniu odbędzie się spotkanie dedykowane osobom odpowiedzialnym za procesy sprzedażowe w firmach farmaceutycznych. Wspólnie z ekspertami przeanalizujemy nowoczesne narzędzia digital w działaniach sprzedażowych, pułapki prawne przy tworzeniu treści dla kampanii OTC i Rx oraz sposoby dobrej współpracy na linii sprzedaż-marketing-compliance.
Handel przyszłości będzie tematem przewodnim Retail Congress, głównego wydarzenia towarzyszącego Targom RetailShow. Eksperci opowiedzą o zmianach, jakie czekają branżę handlową, wpływie nowych technologii i co zrobić już dziś, by z sukcesem rozwijać sieć handlową. Konferencja odbędzie się 20 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie.
Skuteczna sprzedaż na trudnym nasyconym rynku? To wcale nie musi być trudne!