Dział: Inne

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Sales must go on! National Sales Congress już w maju we Wrocławiu

18 maja 2021 roku we Wrocławskim Centrum Kongresowym odbędzie się kongres dla tych, którzy o zarządzaniu sprzedażą chcą wiedzieć wszystko. National Sales Congress zgromadzi wyłącznie najlepszych ekspertów. W tym gronie znaleźli się między innymi Jacek Walkiewicz i Krzysztof Sarnecki.

Czytaj więcej

WYWIERANIE WPŁYWU DLA LIDEREK – JAK SIĘ TEGO NAUCZYĆ

Nowy rok, nowa ja? Niekoniecznie. Choć nowy rok sprzyja zmianom, umiejętność wywierania wpływu to nie tylko nauka coraz to nowych technik perswazji i sposobów na przekonywanie innych, lecz przede wszystkim zdolność wykorzystania tego, co już mamy. To nie zmiana tego, kim jesteśmy, a raczej tego, jak same/sami siebie postrzegamy. Co konkretnie może nam się przydać już w tej chwili, żeby skutecznie wpływać na innych?

Czytaj więcej

Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne na święta – pozycje wydawnicze, które sprawdzą się jako prezent gwiazdkowy dla przedsiębiorcy (i nie tylko)

Święta coraz bliżej, a sezon na zastanawianie się, co komu dać w prezencie gwiazdkowym, oficjalnie się rozpoczął. Sytuacja dodatkowo się komplikuje, gdy chcemy wręczyć podarunek osobie, z którą łączy nas relacja formalna. Z pomocą przychodzi Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne – z kilkoma przyjemnymi, lecz wciąż merytorycznymi pozycjami, które na pewno sprawdzą się jako prezent.

Czytaj więcej

Mobile first — jak komunikować się z generacją Z?

Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwartek i piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends Conference Commerce & Banking.

Czytaj więcej

Pod naszym patronatem: Marketplace Academy 2020

Już 22 i 23 stycznia odbędzie się Marketplace Academy 2020.  W trakcie trwania dwudniowego wydarzenia, które skupiać się będzie na zagadnieniach związanych ze sprzedażą za pośrednictwem międzynarodowych platform marketplace, odbędą się liczne warsztaty i wykłady branżowych ekspertów z Polski i zza granicy.

Czytaj więcej

Firmy w Polsce stawiają na różnorodność i pozwalają pracownikom na bycie sobą

W pracy spędzamy średnio 1/3 naszego życia – niezwykle istotne jest więc, żeby każdy z nas czuł się tam bezpiecznie i swobodnie. Badanie „Wyraź siebie” przeprowadzone przez agencję People pozwoliło sprawdzić, jak bardzo cenimy różnorodność w pracy oraz czy polscy pracodawcy pozwalają swoim pracownikom na bycie sobą?

Czytaj więcej

Firmy muszą być bardziej ekologiczne

Nowoczesny klient na zakupach nie kieruje się wyłącznie ceną. Usiłuje raczej połączyć rozsądek z emocjami. Coraz częściej ma świadomość, że płacenie jest niczym głosowanie. Decydując się na dany produkt, może poprzeć firmę ekologiczną i odpowiedzialną społecznie lub przeciwnie – przyczynić się do niszczenia środowiska. Na szczęście firmy coraz częściej zaczynają brać ten aspekt pod uwagę.
 

Czytaj więcej

Jak sztuczna inteligencja pomaga nam pracować

Sztuczna inteligencja jest w stanie zrewolucjonizować niemal każdy obszar biznesu. Jej wykorzystanie w przedsiębiorstwie pozwala odciążyć pracowników z nużących obowiązków oraz poprawiać jakość życia.

Czytaj więcej

Pod naszym patronatem: Marketing i Technologia 2019

22 listopada Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group zapraszają na 8. edycję konferencji Marketing i Technologia.
 

Czytaj więcej

Pod naszym patronatem: IX Field Force & Sales Excellence for Pharma

Już w przyszłym tygodniu odbędzie się spotkanie dedykowane osobom odpowiedzialnym za procesy sprzedażowe w firmach farmaceutycznych. Wspólnie z ekspertami przeanalizujemy nowoczesne narzędzia digital w działaniach sprzedażowych, pułapki prawne przy tworzeniu treści dla kampanii OTC i Rx oraz sposoby dobrej współpracy na linii sprzedaż-marketing-compliance.

Czytaj więcej

Pod naszym patronatem: Retail Congress 2019

Handel przyszłości będzie tematem przewodnim Retail Congress, głównego wydarzenia towarzyszącego Targom RetailShow. Eksperci opowiedzą o zmianach, jakie czekają branżę handlową, wpływie nowych technologii i co zrobić już dziś, by z sukcesem rozwijać sieć handlową. Konferencja odbędzie się 20 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

Czytaj więcej

Pod naszym patronatem: Seminarium szkoleniowe “Mistrzostwo w sprzedaży”

Skuteczna sprzedaż na trudnym nasyconym rynku? To wcale nie musi być trudne!
 

Czytaj więcej