Dołącz do czytelników
Brak wyników

Inne

13 listopada 2019

Pod naszym patronatem: IX Field Force & Sales Excellence for Pharma
21-22.11.2019 r., Warszawa

68

Już w przyszłym tygodniu odbędzie się spotkanie dedykowane osobom odpowiedzialnym za procesy sprzedażowe w firmach farmaceutycznych. Wspólnie z ekspertami przeanalizujemy nowoczesne narzędzia digital w działaniach sprzedażowych, pułapki prawne przy tworzeniu treści dla kampanii OTC i Rx oraz sposoby dobrej współpracy na linii sprzedaż-marketing-compliance.

Wspólnie z ekspertami przeanalizujemy nowoczesne narzędzia digital w działaniach sprzedażowych, pułapki prawne przy tworzeniu treści dla kampanii OTC i Rx oraz sposoby dobrej współpracy na linii sprzedaż-marketing-compliance. Celem spotkania jest poznanie wiodących trendów oraz stworzenie przestrzeni do merytorycznej dyskusji i wymiany doświadczeń.

Nasi eksperci zaprezentują sprawdzone sposoby na wykorzystanie nowych technologii i nowoczesnych narzędzi digital w działaniach sprzedażowych. Podczas tegorocznej edycji pokażemy dobre praktyki oraz sprawdzone rozwiązania na utrzymanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientem. W programie nie zabraknie zagadnień związanych

z motywowaniem pracowników oraz zarządzaniem talentami. Skupimy się również na sposobach radzenia sobie z wyzwaniami, jakimi są m.in. koncentracja rynku aptecznego, agresywna polityka cenowa, niskie marże, ograniczenia prawne.

Wśród omawianych tematów m.in.:

·        Wielopoziomowa i cross-funkcyjna współpraca – sposób na skuteczne wprowadzenie produktu RX na rynek

·        Key Account Management jako element skutecznej strategii sprzedażowej

·        DYSKUSJA: Agresywna polityka cenowa, niskie marże, ograniczenia prawne – czy w takich realiach jest szansa na dobre wyniki sprzedażowe?

·        Automatyzacja zamówień przedstawicielskich – rozwiązania IT zwiększające efektywność sprzedaży

·        Wykorzystanie modeli skoringowych w zarządzaniu pośrednimi strukturami sprzedaży

·        Tips&tricks w tworzeniu treści dla kampanii OTC i RX – jak uniknąć pułapek prawnych

·        Sales force – angażować czy motywować? Wyzwania liderów rynku pharma podczas drogi do osiągania rezultatów w sprzedaży

·        Jak wpływać na motywację pracowników sprzedaży przez umiejętne definiowanie celów? Dlaczego warto zrezygnować ze standardowych KPI?

·        Jak połączyć ogień z wodą? Historia dobrej współpracy Sprzedaży z Marketingiem

·        Dyskusja: e-Zdrowie, e-Recepta, e-Lekarz – czy to koniec tradycyjnych kanałów sprzedaży?
 

Szczegóły wydarzenia: https://fieldforce-pharma.pl/

Przypisy