Dołącz do czytelników
Brak wyników

Inne

13 listopada 2019

Pod naszym patronatem: IX Field Force & Sales Excellence for Pharma
21-22.11.2019 r., Warszawa

177

Już w przyszłym tygodniu odbędzie się spotkanie dedykowane osobom odpowiedzialnym za procesy sprzedażowe w firmach farmaceutycznych. Wspólnie z ekspertami przeanalizujemy nowoczesne narzędzia digital w działaniach sprzedażowych, pułapki prawne przy tworzeniu treści dla kampanii OTC i Rx oraz sposoby dobrej współpracy na linii sprzedaż-marketing-compliance.

Wspólnie z ekspertami przeanalizujemy nowoczesne narzędzia digital w działaniach sprzedażowych, pułapki prawne przy tworzeniu treści dla kampanii OTC i Rx oraz sposoby dobrej współpracy na linii sprzedaż-marketing-compliance. Celem spotkania jest poznanie wiodących trendów oraz stworzenie przestrzeni do merytorycznej dyskusji i wymiany doświadczeń.

POLECAMY

Nasi eksperci zaprezentują sprawdzone sposoby na wykorzystanie nowych technologii i nowoczesnych narzędzi digital w działaniach sprzedażowych. Podczas tegorocznej edycji pokażemy dobre praktyki oraz sprawdzone rozwiązania na utrzymanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientem. W programie nie zabraknie zagadnień związanych

z motywowaniem pracowników oraz zarządzaniem talentami. Skupimy się również na sposobach radzenia sobie z wyzwaniami, jakimi są m.in. koncentracja rynku aptecznego, agresywna polityka cenowa, niskie marże, ograniczenia prawne.

Wśród omawianych tematów m.in.:

·        Wielopoziomowa i cross-funkcyjna współpraca – sposób na skuteczne wprowadzenie produktu RX na rynek

·        Key Account Management jako element skutecznej strategii sprzedażowej

·        DYSKUSJA: Agresywna polityka cenowa, niskie marże, ograniczenia prawne – czy w takich realiach jest szansa na dobre wyniki sprzedażowe?

·        Automatyzacja zamówień przedstawicielskich – rozwiązania IT zwiększające efektywność sprzedaży

·        Wykorzystanie modeli skoringowych w zarządzaniu pośrednimi strukturami sprzedaży

·        Tips&tricks w tworzeniu treści dla kampanii OTC i RX – jak uniknąć pułapek prawnych

...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy