Autentyczność, swoboda, możliwość postępowania w zgodzie w własnymi przekonaniami to popularne hasła, którymi podczas rekrutacji wielu pracodawców stara się przyciągać kandydatów. Okazuje się, że komunikowanie za pomocą tych wartości może być skuteczne. Z badania przeprowadzonego przez People wynika bowiem, że możliwość bycia sobą w miejscu pracy jest istotna aż dla 96% osób. Swoboda pracowników w wyrażaniu siebie może przynieść wymierne korzyści także dla pracodawcy. Według amerykańskiej badaczki Francesci Gino z Harvard Business School otwartość na różnorodność w miejscu pracy istotnie przyczynia się do zmniejszenia rotacji wśród pracowników oraz pozytywnie wpływa na ich efektywność i zadowolenie z wykonywanych obowiązków.
POLEC...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!