22 listopada Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group zapraszają na 8. edycję konferencji Marketing i Technologia.
W tym roku porozmawiamy o granicach i o przekraczaniu tych granic! Specjalista ds. marketingu to wielozadaniowa maszyna do wszystkiego. Działa w social mediach, ma obowiązki PRowca, przygotowuje materiały reklamowe, robi zdjęcia, kręci filmy, opracowuje strategię marketingową. Można by długo wymieniać. Jakiś czas temu w marketingu zatarła się granica między obszarami, w których działamy. A może nie? Może te trzeba na nowo zdefiniować?
POLECAMY
Marketing i technologia to cykl konferencji skierowanych do pasjonatów szeroko pojętego marketingu i nowoczesnych technologii, trendsetterów i obserwatorów zmieniających się trendów, innowatorów i komentatorów rewolucjonizowanego świata. Podczas konferencji, eksperci-pre...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!