Zanim zaczniesz... zadbaj o bezpieczeństwo!
Jest to kluczowa sprawa, o której wielu właścicieli instagramowych profili wciąż zapomina. Zajrzyj do „Ustawień”, przejdź do „Zabezpieczeń” i wybierz opcję „Uwierzytelnianie dwuskładnikowe”. Tam zdecydujesz, czy uwierzytelnianie ma następować za pomocą SMS-a, czy też dedykowanej aplikacji. W ten sposób zminimalizujesz ryzyko kradzieży konta. W ostatnim czasie serwis pozwala też kontrolować użytkownikom, jakim zewnętrznym aplikacjom i stronom udostępniamy swoje dane z IG. Funkcję znajdziesz w Ustawieniach, w zakładce Zabezpieczenia.
POLECAMY
Połącz konto z Facebookiem
Ten krótki zabieg ułatwi Ci życie i pozwoli korzystać z możliwości sprzedażowych dostępnych na Instagramie. Po połączeniu kont na FB oraz IG zyskasz możliwość promowania postów z panelu Menedżera Reklam, będziesz mógł uruchomić możliwość oznaczania produktów w swoich postach oraz stories, a przede wszystkim zyskasz możliwość planowania postów na Instagramie w narzędziu Creator Studio (to nowa funkcja, ale myślę, że w chwili, kiedy czytasz ten artykuł, większość reklamodawców będzie mieć do niej dostęp :)). Wystarczy, że na Facebooku klikniesz w „Ustawienia”, przejdziesz do sekcji „Instagram” i wpiszesz dane logowania do swojego konta.
RamkA 1
O czym warto pomyśleć, zanim opublikujesz pierwszy post
- Główny kierunek – promocja produktu lub marki osobistej, marka od kuchni, edukacja czy wzmacnianie zaufania przez user generated content? Pomyśl, w jakim kierunku ma się koncentrować Twoja komunikacja na Instagramie. Pragniesz ocieplić wizerunek dużej firmy? Postaw na content „od kuchni”. Chcesz zwiększyć świadomość, zbudować zaufanie do produktu? Skoncentruj się na kulisach produkcji oraz pozyskiwaniu zdjęć lub stories od zadowolonych klientów.
- Ce...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!