Historia, która sprzedaje

Temat numeru

Storytelling to umiejętność komunikowania się z klientami przy użyciu historii. Jest aktywnością człowieka starszą niż pierwsze symbole i pismo. To właśnie dzięki opowieściom od zarania dziejów ludzie przekazywali sobie wiedzę, a także budowali społeczności i kreowali swoją tożsamość. Jak ma się ona do sprzedaży? Odpowiedź znajdziesz w tym artykule.

Żyjemy w świecie, w którym klienci są wydedukowani, mają narzędzia do mówienia: „sprawdzam”. Obecnie przeprowadzamy ponad połowę naszych wyszukiwań internetowych za pośrednictwem telefonu komórkowego. Ponad 3,7 mld ludzi korzysta z internetu (wskaźnik ten wynosi 7,5% w stosunku do roku 2016). Google przetwarza średnio ponad 40 000 wyszukiwań na każdą sekundę (3,5 mld wyszukiwań dziennie)!
 

POLECAMY

RAMKA 1
Według raportu Data Never Sleeps 5.0 w każdej minucie:

  • użytkownicy Snapchata udostępniają 527 760 zdjęć,
  • do LinkedIn dołącza ponad 120 specjalistów,
  • użytkownicy oglądają 4 146 600 filmów z YouTube’a,
  • 456 000 tweetów jest wysyłanych na Twitterze,
  • użytkownicy Instagramu publikują 46 740 zdjęć.


W dobie szumu informacyjnego, w którym „ilość danych rośnie szybciej niż zdolność do ich przetwarzania”1, rynek zaczyna się dus...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy