Grywalizacja a lojalność w biznesie

Temat numeru

Od dłuższego czasu możemy zaobserwować wzrost zainteresowania klientów wykorzystywaniem grywalizacji jako rozwiązania pozwalającego na realizację celów biznesowych. Firmy coraz chętniej poszukują nieszablonowych rozwiązań oraz nowych narzędzi do budowania lojalności swoich klientów. Wspólnie z naszym klientem, firmą Benefit Systems, stworzyliśmy grywalizację letnią dla użytkowników kart MultiSport.

Głównym celem projektu było wsparcie powrotu użytkowników karty MultiSport do obiektów sportowych oraz zachęcenie ich do ruchu. Użytkownicy nie mogli skorzystać z obiektów sportowych w czasie pandemii, praca w formie homeoffice oraz konieczność dostosowania się do nowej sytuacji dla wielu była powodem spadku formy i pogorszenia samopoczucia.
Analiza grupy docelowej i ustalenia KPI Programu były podstawą do stworzenia pełnowymiarowej, responsywnej platformy dla ponad 35 tys. użytkowników. W ramach grywalizacji adresowaliśmy elementy motywacji zewnętrznej i wewnętrznej...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy