Głównym celem projektu było wsparcie powrotu użytkowników karty MultiSport do obiektów sportowych oraz zachęcenie ich do ruchu. Użytkownicy nie mogli skorzystać z obiektów sportowych w czasie pandemii, praca w formie homeoffice oraz konieczność dostosowania się do nowej sytuacji dla wielu była powodem spadku formy i pogorszenia samopoczucia.
Analiza grupy docelowej i ustalenia KPI Programu były podstawą do stworzenia pełnowymiarowej, responsywnej platformy dla ponad 35 tys. użytkowników. W ramach grywalizacji adresowaliśmy elementy motywacji zewnętrznej i wewnętrznej...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!