Dlatego właśnie chciałabym Wam opowiedzieć, jak reputacja pracodawcy przekłada się na wydajność pracowników, jakość produktu i realizację celów sprzedażowych oraz dlaczego tak wiele firm, mimo zaangażowania znaczących środków, ponosi na tym polu spektakularne porażki.
POLECAMY
Jak employer branding wiąże się z jakością produktu, obsługą klienta i płynnością finansową firmy?
Tak, to nie żart. Prawidłowo wdrożony employer branding może przynieść firmie szereg wymiernych korzyści skutkujących poprawą EBIT-u i to zarówno przez obniżenie kosztów, jak i zwiększenie przychodów. W tym tekście chcę pokazać Ci przede wszystkim te dwa aspekty (ale employer branding ma wiele wymiarów, więc jeżeli będą one dla Ciebie interesujące, odwiedź proszę mojego bloga: http://bit.ly/3afxcNu).
Koszty pracy są zawsze jednym z najwyższych, o ile nie najwyższym, wydatkiem w każdej firmie. Wydaje się więc logiczne, że każda zmiana w tym obszarze przyniesie widoczne rezultaty, a employer branding niesie ze sobą aż dwie istotne zmiany.
Po pierwsze, możesz taniej zatrudniać lepszych pracowników. Według danych CareerBuilder...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!