Dołącz do czytelników
Brak wyników

W praktyce

12 listopada 2018

NR 13 (Styczeń 2018)

Automatyzacja sprzedaży i obsługi klienta - GetResponse

188

Ile osób liczy zespół obsługi klienta w GetResponse?

Naszym celem jest zapewnienie pięciogwiazdkowej obsługi klienta – dbamy o to, by nasi klienci mogli skontaktować się z nami całodobowo, w najbardziej dogodnym dla siebie momencie, w siedmiu językach. Aby zapewnić płynność i szybkość tego kontaktu, customer success team w GetResponse liczy 50 osób, a nasze biura znajdują się w dwóch różnych strefach czasowych: w Gdańsku i w Halifaxie (Kanada). Takie rozwiązanie pozwala nam wspierać użytkowników 24 godziny na dobę. Niektórzy nasi pracownicy władają płynnie trzema, czterema, a nawet pięcioma językami. Jesteśmy zespołem międzynarodowym – są wśród nas Polacy, Kanadyjczycy, Brazylijczycy, Rosjanie, Ukraińcy, Mołdawianie, Niemcy i Filipińczycy. To pomaga nam w lepszym zrozumieniu klientów, którzy przecież piszą do nas z różnych zakątków świata, oraz we wzajemnym motywowaniu się do doskonalenia swoich umiejętności komunikacyjnych.

Opis codziennych obowiązków działu obsługi klienta w GetResponse

Na co dzień pracujemy zgodnie z elastycznym grafikiem godzin pracy. Nasz dzień jest podzielony na dwie części: przez cztery godziny odpowiadamy na czaty, a resztę czasu poświęcamy zapytaniom e-mailowym. Grafik jest zawsze dostosowany do preferencji naszych pracowników. Każdego dnia odpowiadamy na około 1500 zapytań w siedmiu różnych językach: polskim, angielskim, rosyjskim, niemieckim, hiszpańskim, portugalskim i francuskim. Obsługujemy ponad 350 tys. klientów na całym świecie i codziennie chcemy zapewnić im jak najwyższą jakość obsługi. W każdej interakcji z klientem zależy nam nie tylko na tym, by odpowiedzieć na zadane pytanie i rozwiązać problem, chcemy iść o krok dalej i podsuwamy rozwiązania, które na pewno będą pomocne w dalszej pracy z GetResponse.

Najpopularniejsze sposoby komunikacji z klientami

Nie jesteśmy typowym call center. Dzwoni do nas wielu klientów z Polski, jednak najpopularniejszą formą kontaktu są czaty. To najkorzystniejsze rozwiązanie dla naszych klientów.

Dlaczego? Nie muszą czekać na połączenie – mogą porozmawiać z nami natychmiast, a my możemy nakręcić dla nich filmik z krótkim instruktażem i pokazać, jak rozwiązać dany problem lub podesłać pomocny zrzut z ekranu. Nasi klienci bardzo to doceniają i często spotykamy się z pozytywnymi opiniami.

Dodatkowo, oprócz codziennego kontaktu z klientem, dbamy o rozwój platformy przez aktywną komunik...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy