Automatyzacja sprzedaży i obsługi klienta - GetResponse

W praktyce

Ile osób liczy zespół obsługi klienta w GetResponse?

Naszym celem jest zapewnienie pięciogwiazdkowej obsługi klienta – dbamy o to, by nasi klienci mogli skontaktować się z nami całodobowo, w najbardziej dogodnym dla siebie momencie, w siedmiu językach. Aby zapewnić płynność i szybkość tego kontaktu, customer success team w GetResponse liczy 50 osób, a nasze biura znajdują się w dwóch różnych strefach czasowych: w Gdańsku i w Halifaxie (Kanada). Takie rozwiązanie pozwala nam wspierać użytkowników 24 godziny na dobę. Niektórzy nasi pracownicy wła...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy