Dołącz do czytelników
Brak wyników

W praktyce

12 listopada 2018

NR 13 (Styczeń 2018)

Automatyzacja sprzedaży i obsługi klienta - DrTusz.pl

307

Ile osób liczy zespół sprzedaży i obsługi klienta w DrTusz?

Nasz zespół składa się z 21 osób (20 + #Rudy – nasz brand hero). W dziale obsługi klienta i dziale sprzedaży pracuje 12 z nich. Oprócz sklepu internetowego prowadzimy też sklep stacjonarny.

POLECAMY

Opis codziennych obowiązków działu sprzedaży i obsługi klienta

Przykładamy ogromną wagę do jakości produktów i czasu dostarczenia przesyłki, dlatego mamy jasny podział zadań. Dzień w DrTuszu składa się z obsługi bieżących zamówień, przygotowania przesyłek dla klientów, produkcji wkładów oraz aktualizacji oferty produktowej. W dziale sprzedaży mamy wydzieloną komórkę, która odpowiada za obsługę reklamacji oraz wprowadzanie nowych pozycji do sklepu.

Najpopularniejsze sposoby komunikacji z klientami

Chociaż żyjemy w dobie cyfryzacji, klienci wciąż preferują kontakt telefoniczny. Dziennie tą drogą otrzymujemy ponad 200 zapytań. 

Mamy wewnętrzną centralę telefoniczną, dzięki czemu klienci mogą od razu połączyć się z właściwym działem. Dziennie odpowiadamy średnio na 100 e-maili. Staramy się to robić w czasie do 15 minut. Korespondencja e-mailowa jest również automatycznie segregowana w zależności od tematu i treści na poszczególne działy. Stale rośnie popularność dedykowanego czatu na DrTusz.pl. Na przesłane tą drogą pytania klient otrzymuje odpowiedź w ciągu 30 sekund. Komunikację mocno wspiera również Facebook.

Narzędzia używane do automatyzacji sprzedaży w DrTusz.pl

Wdrożyliśmy specjalne autorskie rozwiązania wspierające automatyzację sprzedaży. Monitorujemy bieżące zachowanie użytkowników i na podstawie zebranych danych personalizujemy ofertę. Korzystamy też z personalizacji poprzez newsletter oraz narzędzia marketing automation, np. wysyłamy spersonalizowane wiadomości klientom, którzy porzucili koszyk w trakcie zakupów, zachęcając ich do dokończenia transakcji. Wykorzystujemy działania remarketingowe i sięgamy też po RTB. Zastosowaliśmy zautomatyzowany system rabatowania przy zakupie większej ilości tego samego produktu. Cały czas wprowadzamy też rozwiązania mające na celu ułatwienie ponownego dokonania zakupów.

Narzędzia używane do automatyzacji obsługi klienta w DrTusz.pl

  1. DeskPRO – to narzędzie do obsługi poczty ułatwia nam automatyczne delegowanie wiadomości d...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy