Dołącz do czytelników
Brak wyników

W praktyce

12 listopada 2018

NR 13 (Styczeń 2018)

Automatyzacja sprzedaży i obsługi klienta - DrTusz.pl

0 132

Ile osób liczy zespół sprzedaży i obsługi klienta w DrTusz?

Nasz zespół składa się z 21 osób (20 + #Rudy – nasz brand hero). W dziale obsługi klienta i dziale sprzedaży pracuje 12 z nich. Oprócz sklepu internetowego prowadzimy też sklep stacjonarny.

Opis codziennych obowiązków działu sprzedaży i obsługi klienta

Przykładamy ogromną wagę do jakości produktów i czasu dostarczenia przesyłki, dlatego mamy jasny podział zadań. Dzień w DrTuszu składa się z obsługi bieżących zamówień, przygotowania przesyłek dla klientów, produkcji wkładów oraz aktualizacji oferty produktowej. W dziale sprzedaży mamy wydzieloną komórkę, która odpowiada za obsługę reklamacji oraz wprowadzanie nowych pozycji do sklepu.

Najpopularniejsze sposoby komunikacji z klientami

Chociaż żyjemy w dobie cyfryzacji, klienci wciąż preferują kontakt telefoniczny. Dziennie tą drogą otrzymujemy ponad 200 zapytań. 

Mamy wewnętrzną centralę telefoniczną, dzięki czemu klienci mogą od razu połączyć się z właściwym działem. Dziennie odpowiadamy średnio na 100 e-maili. Staramy się to robić w czasie do 15 minut. Korespondencja e-mailowa jest również automatycznie segregowana w zależności od tematu i treści na poszczególne działy. Stale rośnie popularność dedykowanego czatu na DrTusz.pl. Na przesłane tą drogą pytania klient otrzymuje odpowiedź w ciągu 30 sekund. Komunikację mocno wspiera również Facebook.

Narzędzia używane do automatyzacji sprzedaży w DrTusz.pl

Wdrożyliśmy specjalne autorskie rozwiązania wspierające automatyzację sprzedaży. Monitorujemy bieżące zachowanie użytkowników i na podstawie zebranych danych personalizujemy ofertę. Korzystamy też z personalizacji poprzez newsletter oraz narzędzia marketing automation, np. wysyłamy spersonalizowane wiadomości klientom, którzy porzucili koszyk w trakcie zakupów, zachęcając ich do dokończenia transakcji. Wykorzystujemy działania remarketingowe i sięgamy też po RTB. Zastosowaliśmy zautomatyzowany system rabatowania...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy